7 Dec 2010

Urban Children Street art installation, new Pictures

Jepp, nya bilder, kolla dom och ett stort tack till fotografen förståss!


Den lilla gungande flickan har likadanna kläder som en liten flicka jag känner =)








Pojken med bilen är min personliga favorit


Barn gillar att spionera





Fick också ett par nya bilder som hör till Christmas Street art... Sätter dom till som bonus bilder här =)





Det var alla bilder! Hoppas ni gillade dem och att dom gav en lite klara bild av det hela. Har lite twittrat om att jag har en ny plan som jag slipar på. Så sakteligen kan vi konstatera att mer är på kommande =)

2 comments:

  1. Vilken rolig blogg och idé!
    Men länge kan figurerna vistas utomhus? Trolldeg och fukt är ju ingen bra kombo vet jag av erfarenhet:)

    ReplyDelete
  2. tack för det det! så länge det är torrt håller de länge. ett större problem är nog gatusopare som sopar bort dem. önskar att folk helst ser på dem eller tar hem dem för att de gillar smågubbar i hyllan där hemma =)

    ReplyDelete

Thank you for commenting. I appreciate it!