3 Jan 2011

Alltid kan man inte vinna...

Prövade att sätta ut en liten installation via geocaching sidan. Detta blev dock en flopp som jag måste fixa. Kraven för att få registrera den som en geocache uppnåddes inte och därför måste jag dra mig tillbaka för att smida nya planer. Dock kan ju ingen hindra mig att sätta koordinater på det jag gör om jag inte kallar det geocaching. Men eftersom jag har lovat att kombinera gatukonst och geocaching så skall jag göra det också. =)
Hur jag skall göra det får man ännu se.

Satt här om dagen och lagade små gubbar som jag skall placera ut i helsingfors innan jag åker tillbaka till Vasa. Skall bli riktigt kul. Försökte mig på att måla gubbarna med tusch men det fungerade inte alls... så idag skall herr klartnamn här ta sig till gubbdagiset och hämta lite akrylfärg.

Mer om mina framskridande geocachingplaner blir det senare...

Skall koncentrera mig på smågubbar igen tills jag lyckas få nya idéer.

Geocache saldo: 2 och idag skall jag försöka finna 3 till =)

No comments:

Post a Comment

Thank you for commenting. I appreciate it!