6 Jan 2011

Nytt blogg besökar rekord igen!

Då man surfar runt hittar man bloggar som folk läser och bloggar som folk inte läser lika aktivt. Jag är rätt ny inom bloggvärlden och har senare kunna konstatera att jag skulle vara betydligt lättare att finna om jag skulle ha startat en ratata blogg. Men det gjorde jag då inte.
Men som det nu råkar sig hade en viss Anne Hietanen hittat min blogg och gillade den. Så hon satte upp en post på sin blogg om hur mycket hon tycker om min blogg.
Anne verkar höra till dem som har väldigt mycket läsare vilket jag snabbt kunde konstatera då hon länkade till mig. ENBART annehietanen.ratata.fi har sett till att jag slog ett nytt bloggbesökarrekord igår. Jag är väldigt glad över detta och hoppas att flera av er som hittade hit med hjälp av Anne skall komma hit på nytt och på nytt. Och om ni känner Anne på riktigt (utanför internet) så kan ni ju ge henne en kram från mig.

Så Tack Anne! Hoppas detta inlägg också ger dig några nya läsare =)

1 comment:

  1. Voi vad du är snäll! Tack! Blev mkt glad över ditt inlägg. :)

    ReplyDelete

Thank you for commenting. I appreciate it!