15 Dec 2010

Nytt blogg besökar rekord!


Vill tacka alla glada personer som besök min blogg under senaste dygnet. Ni var många och en stor del av er var geocachers från hela världen, huvudsakligen från Finland. Detta tar jag klart som en positiv sak då jag gick ut med att jag planerar en geocachingtävling.

Nu hoppas jag bara att ert intresse för denna tävling finns kvar en tid framåt och att ni berättar om tävlingen till era vänner så de också får en möjlighet att delta! =)

Geocaching är nytt för mig fast jag nog vetat om det flera år. Därför kommer jag innan tävlingen sätter igång gå ut och hitta några caches så jag har mer kunskap och idéer om hur jag skall gå till väga. Efter det kommer jag troligtvis att sätta ut en random cache för att se om någon lockas att söka reda på den. Då jag känner att min kunskap är tillräcklig börjar jag sätta igång förberedelserna som inte kommer att ta så lång tid om allt går väl =)

Stay tuned for more! =)

1 comment:

  1. God jul på dej oxo ! Nog måst man väl sprida lite, då gatukonsten endå e så slö här i vasa ! keep it going :)

    ReplyDelete

Thank you for commenting. I appreciate it!